Leegstand kost tijd, geld en energie. Het vereist daarom een adequate aanpak om risico’s te beperken en waardeverlies te voorkomen.
Meer infoMet de juiste aandacht en praktisch onderhoud kunnen verval en schade aan een object eenvoudig worden voorkomen.
Meer infoMet praktische maatregelen kan de Kabath verval en schade aan uw vastgoed voorkomen.
Meer infoWanneer een pand langere tijd leeg komt te staan kan tijdelijke verhuur een goede optie zijn. Wij adviseren u graag over de mogelijkheden voor uw vastgoed.
Meer infoAls leegstandsbeheerder denken wij graag net even anders. Juist door de meer complexe vraagstukken worden wij uitgedaagd om creatief te zijn en verder te kijken dan de meest voor de hand liggende oplossing. Daarom kunnen wij zelfverzekerd zeggen dat wij ieder pand, ongeacht de locatie, aard of de termijn van de leegstand, kunnen beschermen tegen waardeverlies en/of benutten voor huurinkomsten. Om dit te realiseren vertrouwen wij op het scherpe oog van onze objectmanagers. Zij verzorgen daarom graag een vrijblijvende inventarisatie op locatie zodat u kennis kunt maken met onze unieke manier van denken. Bij voorkeur doen wij dit in anticipatie op leegstand zodat we in alle rust de mogelijkheden met u kunnen doorspreken. Maar wanneer nodig kunnen wij ook snel schakelen en binnen 24 uur een tijdelijke oplossing in werking stellen.
De Kabath is bijna 30 jaar werkzaam als leegstandbeheerder en in al die tijd zijn wij nog nooit twee keer eenzelfde situatie tegengekomen. Elke pand is anders en vereist een passende oplossing. Het is de kunst om een optimale afstemming te vinden tussen termijn, vergoeding, risico en verantwoordelijkheden. Uitgangspunt bij al onze adviezen is dat het iets oplevert: waardevastheid van het betreffende object door tijdelijk gebruik, een positief imago vanwege behoud van een leefbare omgeving, zorgeloosheid vanwege correcte contracten, een veilig gevoel vanwege alerte bescherming of inkomsten door huuropbrengsten. Daarnaast denken we ook mee met praktische maatregelen voor energiebesparing en preventief onderhoud. Om te benadrukken dat onze activiteiten iets opleveren praten we bij de Kabath liever niet over kosten, maar over investeringen.
Voor welke maatregelen ook wordt gekozen, wij geven onze opdrachtgevers altijd volledige inzicht in de gang van zaken. Hiervoor werken wij met uitgekiende ICT oplossingen waarin de stand van zaken omtrent het object op elk moment inzichtelijk is. Tijdens frequente bezichtigingen controleren onze objectmanagers het object, de meterstanden, staat van onderhoud en voeren zij gesprekken met de bewoners. Met behulp van een iPad worden hiervan een rapportages opgemaak, die 24/7 beschikbaar zijn voor vastgoedeigenaren middels een persoonlijke inlog. Indien gewenst is het mogelijk aparte notificaties in te schakelen bij veranderingen. Met deze transparantie willen wij onze opdrachtgevers de zekerheid en rust geven dat het beheer bij ons in goede handen.
Onze dienstverlening gaat verder dan bescherming van vastgoed. Bij de Kabath vinden we namelijk dat de mensen voorop staan. Op de eerste plaats de opdrachtgever, maar daarnaast ook de tijdelijke gebruikers, partners in ons netwerk en onze medewerkers. Door goed te luisteren en adequaat te handelen hebben wij in in bijna 30 jaar veel duurzame relaties opgebouwd en zijn we gegroeid tot een betrouwbare partner. Betrouwbaarheid laten wij niet alleen tot zijn recht komen in in onze samenwerking maar ook in de tijdelijke gebruikers die wij inzetten om de gebouwen te beschermen. Door ons beproefd referentiesysteem en persoonlijk contact met iedere gebruiker creëren wij wederzijds vertrouwen en een verantwoordelijkheidsgevoel waar onze opdrachtgevers van op aan kunnen.